Gadżet reklamowy

Dobre pomysły na gadżety reklamowe dla firmy

Ciekawym sposobem na wspieranie działań promocyjnych mogą być drobne przedmioty reklamowe, rozdawane na przykład na eventach organizowanych przez przedsiębiorstwo. Ich zakup nie jest dużym wydatkiem, a może się opłacić. Warto o nich pomyśleć zwłaszcza wtedy, kiedy firma jest częstym sponsorem wydarzeń, a także wtedy, kiedy na przykład działa w branży handlowej. Wówczas możesz bowiem dołączać drobny gadżet do każdego bądź do większych zakupów, co podziała pozytywnie na klientów i świadomość marki. Podobnie na biznesowych eventach – zawsze miło, kiedy dostanie się choćby długopis czy notes.

Gadżet reklamowy – jaki wybrać?

Gadżet reklamowyAsortyment reklamowych drobiazgów jest naprawdę pokaźny. Możliwości właściwie ogranicza tylko wyobraźnia, która podpowiada na jakich przedmiotach warto odcisnąć swoje logo. Najbardziej jednak sprawdzają się chyba te typowe, praktyczne rzeczy, których można używać, a jednocześnie znak firmowy jest przez cały czas utrwalany w świadomości klienta. Przykładowymi gadżetami, reklamującymi firmę mogą być:

  • kubki,
  • worki reklamowe,
  • przypinki,
  • magnesy,
  • długopisy,
  • ołówki,
  • smycze,
  • zegarki,
  • podkładki pod kubki,
  • zapalniczki,
  • zapałki,
  • koszulki,
  • pendrive’y,
  • otwieracze do piwa.

Widzisz więc, że możliwości są bardzo duże. Zastanów się jednak, na jakim wizerunku firmy ci zależy. Jeżeli umieścisz logo na otwieraczu do piwa, to może nie być to potraktowane poważnie, chyba że twoja firma ma związek z browarnictwem. Ponieważ nie każdy pomysł wydaje mi się dobry, skupię się tylko na tych pozytywnych.

Znaczki reklamowe i fotomagnesy do kuchni

fotomagnesyCiekawym pomysłem może okazać się zrobienie przypinki reklamowej. Ludzie lubią identyfikować się z firmą, którą lubią bądź chwalić się tym, że są zapalonymi uczestnikami jakichś wydarzeń, na przykład festiwali muzycznych. Najkorzystniej będzie chyba zrobić znaczki metalowe firmie czy organizacji z branży kulturalnej. Widziałam ich przykłady i naprawdę, jeżeli dodatkowo sam logotyp jest ciekawy, to taki gadżet może się fajnie prezentować nie tylko dla tych, którzy wiedzą, co to za przedsiębiorstwo. Dzięki zainteresowaniu zaś możesz pozyskać nowych klientów. To dlatego warto zainwestować w profesjonalne projektowanie logo, które będzie zachętą dla innych do zapoznania się z twoją działalnością. Przypinki warto wybrać, kiedy naprawdę stosujesz kreatywne rozwiązania graficzne. Każdy co najmniej kilka razy dziennie wchodzi do kuchni. Jest to więc miejsce, gdzie warto umieszczać wszelkiego rodzaju przypomnienia i karteczki do współlokatorów i rodziny. Najczęściej miejscem do tego jest lodówka, czyli chyba kluczowe miejsce w tym pomieszczeniu. Zwykle informacje przekazywane są z pomocą magnesów, których można używać bez obaw, że powierzchnia sprzętów kuchennych się zniszczy. Są wygodne i funkcjonalne. I właśnie z tego względu warto je wybrać. Za każdym razem, kiedy osoba posiadająca magnes reklamowy, spojrzy na informację, którą on przytrzymuje, mimowolnie będzie utrwalała sobie w pamięci firmę z tego magnesu. Tutaj nie jest tak istotny wygląd tego magnesu. Ważne, aby był mocny i długo posłużył.

Kubek ze zdjęciem i inne gadżety

Kubek ze zdjęciemTo już nieco większy wydatek, ale również może ciekawie zapoznawać z marką. Kubków zazwyczaj nigdy dość, więc jest to rzecz praktyczna. Potencjalny czy nawet już obecny klient będzie stykał się z twoją firmą za każdym razem, kiedy zrobi sobie coś do picia albo będzie sprzątał naczynia. Na kubku poza logiem i nazwą firmy można umieścić dobry slogan reklamowy albo po prostu jakieś ciekawe hasło, życzące na przykład miłego dnia. Opcja również praktyczna i właściwie dla każdego. Długopis może nie robi takiego wrażenia jak kubek czy magnes, ale jest używany niemal non stop. Warto go sprawić szczególnie firmom, które zajmują się bardziej profesjonalną działalnością. Wówczas zakup kubków może nie pokrywać się z ich wizerunkiem, ale długopis jest jak najbardziej w porządku i może kształtować pozytywny wizerunek.


Tekst został napisany przy pomocy:


Podsumowanie

Wybór gadżetu reklamowego powinien zależeć od tego, z jakiej branży jest firma. Poza tym trzeba się też kierować zdrowym rozsądkiem i możliwościami finansowymi. Warto też ustalić grupę docelową, do której gadżety zostaną skierowane.