Sposoby na skuteczną reklamę pożyczki chwilówki

krówki reklamowe z nadrukiem

Każdy biznes musi mieć swój sposób na promocję. Wiadomo, że klient nie przyjdzie do firmy, jeśli nie będzie nawet wiedział o jej istnieniu. Warto zatem dobrze przemyśleć działania reklamowe, aby uświadomiły grupie docelowej, że warto szukać produktów czy usług w tym, a nie innym przedsiębiorstwie.

Chwilówki – duża konkurencja

środki z chwilówkiRynek pożyczek pozabankowych to niełatwa branża. Jest tu bardzo duża konkurencja, a osiągnięcie zysku wcale nie jest takim łatwym zadaniem. Z powodu dużego wyboru dla klientów, trzeba się starać mocno przyciągać ich uwagę. Nie można liczyć na to, że sami trafią akurat do danej firmy. Bydgoszcz to duże miasto, a firmy udzielające pożyczek znajdzie się na każdym osiedlu. Podobnie rzecz wygląda w innych miastach, jak chociażby Ciechanów, nie mówiąc już nawet o stolicy. Najlepiej jest więc stosować działania, które nie tylko utrwalą przedsiębiorstwo w pamięci potencjalnego klienta, ale też w jakiś sposób je wyróżnią na tle wielu innych. Można starać się modyfikować ofertę, aby była jak najbardziej korzystna. Często jednak nie da się dorównać większym graczom na rynku i nawet nie warto próbować. Najlepiej, kiedy firma stara się położyć akcent na jakieś inne, sprzyjające cechy. Chwilówki to nie jest łatwi biznes wbrew temu, co się niektórym wydaje. Dobre jednak zadbanie o reklamowanie swoich usług może firmę dźwignąć na wyższy poziom niż inne.

Kubki reklamowe i inne gadżety reklamowe

kubki reklamoweJest wiele możliwości, jeśli chodzi o sposoby reklamowania się. Podstawę powinny na pewno stanowić działania w przestrzeni. Trzeba oznaczyć miejsce biura, tak aby było widoczne. Poza tym trzeba też znaleźć się w Internecie. Nie wszystkie firmy oferujące chwilówki mają swoją stronę internetową, więc może to być element decydującej przewagi. Zresztą nieposiadanie w dzisiejszych czasach swojej wizytówki, jaką jest właśnie strona biznesowa, to bardzo duże uchybienie. Ludzie często wyszukują informacji w sieci. Trzeba dać się im tam znaleźć. Poza tym znaczenie mogą mieć chociażby rozdawane ludziom na ulicy ulotki. Wszyscy znają ten sposób, ale nie wszyscy stosują. Ma on natomiast wiele plusów:

  • są tanie
  • mogą dotrzeć do wielu osób
  • łatwo można zawrzeć na nich ofertę

Dodatkowo ciekawym rozwiązaniem jest przebranie roznosiciela ulotek w jakiś ciekawy strój, zwracający uwagę. Poza tym można zaopatrzyć go w gadżety reklamowe, które pozytywnie się ludziom skojarzą. Można też wykorzystać nieco większe przedmioty. Kubek z logo firmy to ciekawy prezent na przykład dla dobrego, lojalnego klienta. Poza tym można organizować konkursy, w których do wygrania będą takie kubki. Wiele ludzi cieszy się z możliwości wygrania czegoś, nawet jeśli nie jest to wielka rzecz. Udział w wydarzeniach jako sponsor, także może sprawić, że kubek zostanie wykorzystany jako prezent. Chociażby po warsztatach związanych tematycznie z bankowością i finansami, każdy z uczestników może dostać podarunki od firmy.

Krówki reklamowe – przykładowy gadżet

odpakowana krówka reklamowaTymi rozdawanymi na ulicy słodyczami mogą być krówki z logo firmy. Dzięki nim przechodzień zapamięta nazwę firmy i pozytywnie ją sobie skojarzy. Może nawet nie być na początku zainteresowany podobnymi usługami, jednak kiedy będzie ich potrzebował, to pierwsze co przyjdzie mu na myśl, to znajoma firma. Warto sprawić, aby było to przedsiębiorstwo prowadzone przez nas. Alternatywą dla krówek mogą być także długopisy z nadrukiem firmowym. Jest to gadżet, który każdemu i zawsze się przyda. Jest bardziej funkcjonalny nawet niż krówka. To mała rzecz, ale naprawdę wpływa na odbiór przedsiębiorstwa. Człowiek za prezent, nawet taki mały, czuje się nieraz w obowiązku odwdzięczyć (reguła wzajemności).


Źródła informacji związanych z tematem:

  • Petepe.pl – strona internetowa firmy z Bydgoszczy udzielającej chwilówki
  • Signs.pl – portal internetowy poświęcony reklamie wizualnej
  • Activepromo – strona internetowa firmy tworzącej kubki i odblaski reklamowe
  • Twojekrowki.pl – witryna internetowa producenta tworzącego reklamowe krówki z logo

Podsumowanie tematu

Skuteczna reklama to coś więcej niż jedno działanie. Żeby promocja była skuteczna, musi składać się z czynności kompleksowych i dobrze przemyślanych. Nie wolno przy tym zapominać o strategii firmy, albowiem to do niej trzeba dopasować wszystkie inne działania, również te marketingowe i promocyjne.