Moja cukiernia i piekarnia się rozwijały i przyciągały coraz większą grupę klientów. Mogłam zacząć produkcję nowych produktów, zatrudnić nowych pracowników, kupić więcej maszyn. Postanowiłam także zainwestować nieco w reklamę działalności, żeby odnosić jeszcze większe sukcesy.
Torba papierowa na drobne wypieki
Zamówiłam ładne podświetlane litery przestrzenne do powieszenia nad wejściem, miałam naklejoną folię reklamową na witrynę, nawet samochód dostał reklamową metamorfozę z folią one way vision. Czegoś mi jednak brakowało. Dopiero pracownicy podpowiedzieli mi, że zawsze pakują towar w zwykłe torebki bez żadnego nadruku Zatem produkty mogą pochodzić z wielu firm. Trzeba było to koniecznie zmienić. To miała być dobra torba papierowa – producent musiał jednak zaoferować dobrą cenę i warunki dostawy. Logo i nazwa cukierni mogły się pojawiać zarówno na torebkach a’la śniadaniowe do pakowania pączków i drożdżówek, jak i do pakowania całych ciast. Tu też stawiałam na torby papierowe, bo dbałam o środowisko i miałam podejście ekologiczne. Potrzebne były mi zatem torby w kilku rozmiarach. Zatrudniłam nawet grafika, który dodał do całości ładny wzorek jako tło. Całość wyglądała profesjonalnie, po prostu rewelacyjnie. To były dobrze wydane pieniądze. Zamówiłam od razu tysiąc torebek, bo nie chciałam co chwila biegać do producenta po następne sztuki. Sprawdziłam tylko ,,prototyp” i po zatwierdzeniu złożyłam zamówienie. Torebki w każdej wersji prezentowały się znakomicie.
Odkąd zaczęłam stosować torebki z nadrukiem to wiele się zmieniło. Moja marka stała się bardziej rozpoznawalna, więc mam większą rzeszę klientów. Nadal współpracuję z tym producentem od samego początku, bo oferuje mi stale niskie ceny oraz przejrzyste warunki współpracy.